Savencia F&D uvádí jarní novinky značek Lučina a Bambino
Společnost Savencia Fromage & Dairy, český a slovenský lídr na trhu značkových sýrů, pokračuje v rozšiřování svého portfolia do nových produktových kategorií a zároveň posiluje v rámci těch současných.
Značka Lučina se dlouhodobě soustředí na vývoj nových produktů s možností využití v teplé i studené kuchyni. Nedávno představila novinku Lučina & Skyr s jogurtovým charakterem a nyní posiluje nabídku o sýry určené zejména do salátů.
„S příchodem jara jsme chtěli nabídnout něco docela nového. A zároveň se naplno zaměřit na kategorii salátových sýrů, kterou doposud reprezentovala pouze Lučina Salátová. Vytvořili jsme pro ni nový design balení a zároveň představujeme některé nové, na našem trhu unikátní produkty. Přesně splňují naši představu o moderním produktu a skvěle zapadají do charakteru značky Lučina“, říká generální ředitel společnosti Savencia F&D Aleš Malenka.
Lučina Mozzarella se sníženým obsahem soli je vhodná k přípravě salátů, caprese nebo pizzy. Další unikátní novinkou na českém trhu pak v segmentu lehkých letních salátových sýrů je Lučina Trio Light.
Jedná se o typ sýru „burgo“ – čerstvý sýr původně ze Španělska. Hodí se do salátů a pro kombinace s jiným jídlem či vínem. Výhodou této novinky je praktické balení rozdělené na tři porce, každá obsahuje pouze 72 kcal.
Novinku představuje i značka Bambino. Řada sýrových plátků Toast & Burger, určených k přípravě chutných sendvičů a burgerů, obsahuje ve své kategorii nejvíce sýru a slibuje tak poctivý chuťový zážitek. „Rozšiřováním produktového portfolia Bambino chceme oslovit nové zákazníky. S příchodem grilovací sezony proto uvádíme plátky ve variantách ementál a čedar, ideální právě k zapečeným toastům a grilovanému masu,“ přibližuje Aleš Malenka.
Produktové novinky jsou dostupné od 1. dubna ve většině maloobchodních řetězců.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!