Nová kampaň na tekuté bujóny Vitana
Na regálech českých supermarketů a v online obchodech se na jaře objevila novinka v podobě koncentrovaných tekutých bujónů od značky Vitana. Díky inovativní konzistenci je lze jednoduše využít při vaření nejrůznějších druhů jídel. Bujóny můžete vyzkoušet ve třech klasických variantách – kuřecí, hovězí a zeleninový. Od začátku září výhody nových bujóny představuje svěží marketingová kampaň.
Jsou to právě bujóny, které dodávají pokrmům jejich plnou chuť, a proto Vitana ve spolupráci s agenturou WMC Grey vsadila právě na claim Kápněte na chuť. „Od začátku jsme chtěli jednoduchý a vtipný claim, protože představujeme novinku. Budeme vařit, budeme v kuchyni, ale stejně jsme chtěli přijít s něčím, co kampaň odliší od konkurence,“ říká kreativní duo Radek Pleha a Klára Javůrková z agentury WMC Grey.
První fázi komunikace odstartovala na jaře online kampaň, která pracovala s variabilností claimu Kápněte na chuť: vývaru, kuskusu, hovězímu, omáčkám, špagetám, kuřeti, dýňové polévce a jiným oblíbeným jídlům. Série online videí ukázala, jak praktické balení v lahvičce umožňuje rychle a snadno dávkovat koncentrovaný vývar podle měřítka na jejím boku a přinesla tipy na doladění různých receptů.
Nyní kampaň pokračuje televizním spotem, který režijně uchopil Samuell Hoffman s produkcí Advocado Films. V dynamické jízdě Vitana představí tři různé kuchyně, tři různé osobnosti, jejich přístupy k vaření a způsoby využití tekutých bujónů během přípravy tří různých jídel.
Tekuté bujóny: praktická novinka, která šetří čas i peníze
„Tekutý bujón nabízí řešení, které lze mít vždy po ruce. Jen málokdo má v lednici v hrnci neustále připravený vývar. Stačí prostě sáhnout po praktické lahvičce a rovnou nakapat do jídla v požadovaném množství. Hodí se proto na rychlé a jednoduché dochucení v současné moderní kuchyni, ale stejně tak z ní pohodlně připravíte několik litrů polévky,“ říká Zuzana Jirsová, produktová manažerka společnosti Orkla Foods Česko a Slovensko, do jejíhož portfolia bujóny Vitana patří. Tekuté bujóny tak šetří čas i peníze a umožňují přesněji chuťově vyladit připravované recepty.
Nová řada produktů je dostupná ve vybraných obchodech. Doporučená maloobchodní cena je 69,90 Kč.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!